Ova mapa objavljena je 2014. i ilustruje predlog ruskog političara za podelu Ukrajine

Objavljeno: 17/05/2022 u 15:25

Onlajn portal B92 postavio je u martu 2022. članak u kome se tvrdi da je poljska televizija objavila mapu podele Ukrajine na koju je Zapad spreman. Kao izvor za ovu tvrdnju članak, podeljen na Fejsbuku više od 50.000 puta za mesec i po dana, citira bivšeg ukrajinskog pro-ruskog poslanika. To je, međutim, obmanjujuće. Poljska televizija jeste objavila mapu ali 2014. godine, kao ilustraciju zvanične ponude koju je Poljskoj poslao nedavno preminuli ruski lider ekstremne desnice i poslanik ruske Dume Vladimir Žirinovski.